Türkiye'de hızlı servis restoran sektörünün önemli şirketlerinden TAB Gıda, bu yıl içinde 180’den fazla yeni restoran açmayı ve yaklaşık 5 bin kişiye istihdam sağlamayı planlıyor.
TAB Gıda, geçtiğimiz yıl neredeyse her iş gününde bir restoran açarak 7 markasıyla beraber restoran sayısını 1.830’a taşımıştı. Franchise restoranların toplam portföy içindeki payı ise yüzde 45’e ulaşmıştı.
TAB Gıda Co-CEO’su Özgür Çetinkaya, 2025 yılında da şirket olarak yatırımlarına devam edeceklerini kaydetti. Çetinkaya, "Operasyonel ağımızı 2024 yılında olduğu gibi, 7 markamızla 10%’un üzerinde genişletmeyi öngörürken, dijital satış kanallarının toplam gelirimiz içindeki payını artırmak da önceliklerimiz arasında yer alıyor" dedi.
Burger King ile başlayan yolculuklarının, bünyelerine kattıkları Sbarro, Popeyes, Arby’s ve Subway gibi global markaların yanı sıra, kendi yarattıkları Usta Dönerci ve Usta Pideci markaları ile daha da zenginleştiğine dikkat çeken Çetinkaya, "Menü mühendisliği yaklaşımıyla sürekli yenilediğimiz ürünlerimiz sayesinde, Türkiye’deki mutfak tercihinin yaklaşık 85%’ine dokunuyor, her damak zevkine uygun seçenekler sunuyoruz" ifadelerini kullandı.