Borsada Haftanın En Çok Kaybettiren Hisseleri Belli Oldu
Yayınlama: 27.06.2026 18:27:00
Güncelleme: 27.06.2026 18:28:24
Borsada 22-26 Haziran işlem haftasında BIST 100 endeksi yüzde 3,13 gerilerken, haftanın en çok kaybettiren hisseleri KONTR, EMPAE ve DITAS oldu.
BIST 100 endeksinde haftalık bazda en sert düşüşü KONTR hissesi yaşadı. Hisse, haftayı yüzde 36,28 değer kaybıyla tamamladı.
KONTR'nin ardından EMPAE yüzde 31,24, DITAS ise yüzde 26,07 oranında gerileyerek haftanın en çok kaybettiren hisseleri arasında yer aldı.
Hafta boyunca satış baskısının etkili olduğu hisselerde RALYH yüzde 21,97, HKTM yüzde 21,41 değer kaybederken, BRKO ve GENKM hisseleri de haftayı çift haneli düşüşlerle tamamladı.
BIST 100’de haftanın en çok kaybettiren hisseleri
| Hisse | Kapanış (TL) | Haftalık değişim (%) |
|---|---|---|
| KONTR | 3,53 | -36,28 |
| EMPAE | 72,95 | -31,24 |
| DITAS | 34,82 | -26,07 |
| RALYH | 158,40 | -21,97 |
| HKTM | 10,90 | -21,41 |
| BRKO | 13,00 | -18,75 |
| GENKM | 14,08 | -18,57 |
| SKTAS | 3,50 | -18,03 |
| HEKTS | 3,41 | -18,03 |
| ERCB | 48,78 | -16,54 |
Etiketler :