Turkcell (TCELL) ve Amazon Türkiye, dijital müşteri deneyimini güçlendirmek amacıyla iş birliğine gitti. Bu kapsamda, Amazon.com.tr ve Amazon mobil uygulamasında Turkcell, Superonline ve TV+ hizmetlerine özel marka sayfası oluşturuldu.
Yeni iş birliğiyle birlikte kullanıcılar, Amazon platformları üzerinden Turkcell abonesi olabilecek, Superonline başvurusu yapabilecek ve TV+ üyelik işlemlerini başlatabilecek. Ayrıca, Turkcell’in ürün ve kampanyalarına da bu sayfa üzerinden ulaşmak mümkün olacak.
Turkcell Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Kadri Özdal, bu iş birliğinin dijitalleşme vizyonlarının bir parçası olduğunu belirterek, hizmetleri daha geniş kitlelerle buluşturmayı hedeflediklerini söyledi. Özdal, iş birliğinin ilerleyen dönemde Turkcell Pasaj ürünlerini de kapsayacağını ifade etti.
Amazon Ads Türkiye, Mısır ve Güney Afrika Genel Müdürü Yasmine Hassan ise iş birliğinin müşteri deneyimini zenginleştireceğini vurgulayarak, Turkcell’in sunduğu hizmetlerin artık Amazon üzerinden hızlı ve kolay şekilde erişilebilir hale geldiğini belirtti.