Türkiye’de Müşterilerin En Memnun Olduğu 10 Marka Açıklandı

Yayınlama: 16.12.2025 17:02:00 Güncelleme: 16.12.2025 17:29:37

KPMG Türkiye’nin 2025-2026 Müşteri Deneyimi Mükemmeliyeti raporu yayımlandı. Türkiye’de müşterilerin en memnun olduğu 10 marka ve skorları açıklandı.

Türkiye’de Müşterilerin En Memnun Olduğu 10 Marka Açıklandı

KPMG Türkiye tarafından hazırlanan “Türkiye Müşteri Deneyimi Mükemmeliyeti 2025-2026” raporu yayımlandı. Raporda, 8 farklı sektörden 80 markanın müşteri deneyimi performansı küresel standartlara göre değerlendirilirken, Türkiye’de müşteri deneyimi alanında öne çıkan ilk 10 marka da açıklandı.

Rapora göre Türkiye’nin ortalama müşteri deneyimi skoru son üç yıldır kademeli olarak düşüş gösteriyor. Özellikle 2024 ve 2025 yıllarında Türkiye, bir önceki yıla kıyasla müşteri deneyimi skorunda en güçlü gerilemeyi yaşayan ülkeler arasında yer aldı.

KPMG’nin değerlendirmesinde markalar; empati, kişiye özel kılma, zaman ve efor, beklentilerin karşılanması, çözüm üretme, bütünsellik ve dürüstlük olmak üzere altı temel kriter üzerinden incelendi. Bu analizler sonucunda her marka için müşteri deneyimi mükemmellik puanı hesaplandı.

İşte Türkiye’de müşterilerin en memnun olduğu 10 marka...

Apple

CEE skoru: 8,41

 

1 | 50
 

 

Arçelik

CEE skoru: 8,33

 

2 | 50
 

 

Shell

CEE skoru: 8,28

 

3 | 50
 

 

Trendyol

CEE skoru: 8,28

 

4 | 50
 

 

Opet

CEE skoru: 8,27

 

5 | 50
 

 

Paşabahçe

CEE skoru: 8,25

 

6 | 50
 

 

İş Bankası

CEE skoru: 8,19

 

7 | 50
 

 

Trendyol Express

CEE skoru: 8,16

 

8 | 50
 

 

Penti

CEE skoru: 8,15

 

9 | 50
 

 

Dyson

CEE skoru: 8,15