Türkiye’de Müşterilerin En Memnun Olduğu 10 Marka Açıklandı
KPMG Türkiye’nin 2025-2026 Müşteri Deneyimi Mükemmeliyeti raporu yayımlandı. Türkiye’de müşterilerin en memnun olduğu 10 marka ve skorları açıklandı.
KPMG Türkiye tarafından hazırlanan “Türkiye Müşteri Deneyimi Mükemmeliyeti 2025-2026” raporu yayımlandı. Raporda, 8 farklı sektörden 80 markanın müşteri deneyimi performansı küresel standartlara göre değerlendirilirken, Türkiye’de müşteri deneyimi alanında öne çıkan ilk 10 marka da açıklandı.
Rapora göre Türkiye’nin ortalama müşteri deneyimi skoru son üç yıldır kademeli olarak düşüş gösteriyor. Özellikle 2024 ve 2025 yıllarında Türkiye, bir önceki yıla kıyasla müşteri deneyimi skorunda en güçlü gerilemeyi yaşayan ülkeler arasında yer aldı.
KPMG’nin değerlendirmesinde markalar; empati, kişiye özel kılma, zaman ve efor, beklentilerin karşılanması, çözüm üretme, bütünsellik ve dürüstlük olmak üzere altı temel kriter üzerinden incelendi. Bu analizler sonucunda her marka için müşteri deneyimi mükemmellik puanı hesaplandı.
İşte Türkiye’de müşterilerin en memnun olduğu 10 marka...

Apple
CEE skoru: 8,41

Arçelik
CEE skoru: 8,33

Shell
CEE skoru: 8,28

Trendyol
CEE skoru: 8,28

Opet
CEE skoru: 8,27

Paşabahçe
CEE skoru: 8,25

İş Bankası
CEE skoru: 8,19

Trendyol Express
CEE skoru: 8,16

Penti
CEE skoru: 8,15

Dyson
CEE skoru: 8,15