ABD'li teknoloji devi Meta, dünyanın en popüler mesajlaşma uygulaması olan WhatsApp'a reklam özelliği getiriyor.
Aylık 3 milyardan fazla aktif kullanıcısı bulunan ve 200 milyon işletmeyi kapsayan WhatsApp, bu yeni özelliği önümüzdeki birkaç ay içinde dünya çapında kullanıma sunacağını duyurdu.
Reklamlar, uygulama ekranının sol tarafındaki "Güncellemeler" sekmesinden görülebilen mesajlaşma servisinin "Durum" bölümünde görünecek.
Meta, gösterilecek reklamların kullanıcıların ilgi alanlarına göre kişiselleştirileceğini ve bu kişiselleştirmede, ülke veya şehir, dil tercihi, takip edilen kanallar ve platform üzerindeki reklam etkileşimleri gibi sınırlı bilgilerin kullanılacağını belirtti.
Şirket ayrıca telefon numaralarının reklam verenlerle asla paylaşılmayacağını ve reklam hedeflemelerinde mesaj, arama ya da grup bilgilerinin kullanılmayacağını kaydetti.