4. Dönüşen Liderlik Zirvesi: Yarın İçin Bugün Anlam Yaratan Lider Kazanacak

Yayınlama: 13.10.2025 10:30:00 Güncelleme: 13.10.2025 11:52:43

“Yarının Belirsizliğinde Bugünü Kazanmak” temasıyla düzenlenen 4. Dönüşen Liderlik Zirvesi, Türkiye’nin önde gelen iş, ekonomi ve akademi liderlerini bir araya getirdi. Katılımcılar, değişen liderlik anlayışını, teknolojinin dönüştürücü gücünü ve belirsizlik dönemlerinde fırsat yaratmanın yollarını tartıştı.

4. Dönüşen Liderlik Zirvesi: Yarın İçin Bugün Anlam Yaratan Lider Kazanacak

Her yıl Türkiye’nin önde gelen 250 iş lideri ve akademisyenini buluşturan Dönüşen Liderlik Zirvesi’nin 4’üncüsü, EKONOMİ Gazetesi ev sahipliğinde, PwC iş birliğinde ve Sabancı Holding’in ana sponsorluğunda 9-11 Ekim tarihleri arasında Elite World Grand Sapanca’da gerçekleştirildi.

Bu yılın teması, çağın ruhunu yansıtan bir başlık taşıyordu: “Yarının Belirsizliğinde Bugünü Kazanmak.” Zirvede iş dünyasının liderleri, değişen global dengeleri, yapay zekânın dönüştürücü gücünü ve belirsizlik çağında liderlik anlayışının nasıl yeniden şekillendiğini tartıştı.

“Belirsizlik yeni normal”

Açılış konuşmasında söz alan EKONOMİ Gazetesi Yazıişleri Müdürü Handan Sema Ceylan, IMF Başkanı Kristalina Georgieva’nın “Değişim Zamanında Fırsat” başlıklı konuşmasına atıfta bulunarak, “Georgieva çok net söylüyor: ‘Belirsizlik artık yeni normal.’ Biz de bugün bu salonda, belirsizliğin içinden çıkış yollarını birlikte arıyoruz” dedi.

EKONOMİ Gazetesi Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Güldağ ise, Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz’ın “Eski dünya ölüyor ama yenisi doğmak için mücadele ediyor” sözlerine dikkat çekti. Güldağ, “Tam da bu geçiş döneminde cesaretle ilerleme yeteneği göstermek gerekiyor. Bu zirvede, işte o cesareti gösteren liderlerle bir aradayız,” ifadelerini kullandı.

PwC Türkiye Ülke Kıdemli Ortağı Cenk Ulu da konuşmasında, “Artık belirsizliği ortadan kaldırmak değil, onunla birlikte yönetmek gerekiyor. Bu zirve, tam da bu ruhla tasarlandı,” dedi.

Teknolojiyle dönüşen zirve

Bu yıl zirvenin dikkat çeken yeniliklerinden biri, PwC’nin altyapısını hazırladığı yapay zekâ destekli özet sistemi oldu. Katılımcılar, oturumların özetlerine anlık olarak erişebildi.

Etkinlikte Sabancı Holding ana sponsorluğunda, Cengiz Holding, Trendyol, Kibar Holding, Sunar Grup, Togg ve Coca-Cola İçecek (CCI) gibi markalar da sponsor olarak yer aldı.

Zirvede ayrıca Faruk Malhan imzalı Koleksiyon tasarımları, teknoloji ve sürdürülebilirlik temalı özel oturumlar ve “geleceğin liderlik vizyonu” üzerine paneller büyük ilgi gördü.